Nazwa zabiegu

Opis. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum. exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum.

Jak się przygotować do zabiegu

Prosimy na co najmniej 10 dni przed zabiegiem nie przyjmować leków zaburzających krzepnięcie krwi jak aspiryna, polopiryna, acard i inne. Odstawienie leków przyjmowanych na stałe powinno być zawsze skonsultowane z lekarzem rodzinnym. Osoby palące tytoń lub papierosy elektryczne powinni zaprzestać zażywania nikotyny na 2 tygodnie przed i 3 tygodnie po zabiegu. Prosimy od godziny 24:00 przed zabiegiem nic nie jeść i nie pić. Do kliniki należy zabrać ze sobą wyniki badań krwi i usg, przybory toaletowe, ręcznik kąpielowy, klapki oraz piżamę lub koszulę nocną zapinaną z przodu. Należy ubrać się w luźne rzeczy zapinane od przodu. Prosimy o przybycie do Kliniki o wyznaczonej wcześniej godzinie. Zwykle przyjęcia na oddział są o godzinie 8:00-8:30. Wypis po zabiegu jest następnego dnia około godziny 9:00.

Zalecenie pooperacyjne

• Czas zabiegu 60-90 minut